İzin Tercihlerini Özelleştirin

ÇEREZ AYDINLATMA METNİ

Mavili Elektronik Ticaret ve Sanayi A.Ş. (“Şirket” olarak anılacaktır) olarak, web sitelerimiz (“Site”), uygulamalarımız ya da dijital ortamda sizlerin kullanımına sunduğumuz benzeri tüm çevrimiçi ya da çevrimdışı mecralarımızı (anılan tüm mecralar birlikte “Platform” olarak anılacaktır.) kullanımınız veya ziyaretiniz sırasında sizlerin deneyimini geliştirmek için çerezler, pikseller, GIF’ler vb. birtakım teknolojilerden (“çerezler”) faydalanmaktayız.

Bu teknolojilerin kullanımı başta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) olmak üzere tabi olduğumuz mevzuata uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.

İşbu Çerez Aydınlatma Metninin amacı, Platformların kullanımı esnasında kullanılmakta olan çerez ve piksel gibi kişisel verilerin toplanması yoluyla kişisel verilerin işlenmesi nedeniyle elde edilen kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak sizlere bilgi vermektir. İşbu metinde sitemizde ve uygulamamızda hangi amaçlarla hangi tür çerezleri kullandığımızı ve bu çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi sizlere açıklamak istiyoruz.

Şirket olarak sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız çerezleri kullanmaktan vazgeçebilir, bunların türlerini veya fonksiyonlarını değiştirebilir veya sitemize ve uygulamamızda yeni çerezler ekleyebiliriz. Dolayısıyla işbu Çerez Aydınlatma Metninin hükümlerini dilediğimiz zaman değiştirme hakkını saklı tutarız. Güncel Çerez Aydınlatma Metni üzerinde gerçekleştirilmiş olan her türlü değişiklik sitede, uygulamada veya herhangi bir kamuya açık mecrada yayınlanmakla birlikte yürürlük kazanacaktır. Son güncelleme tarihini metnin sonunda bulabilirsiniz.... 

Herzaman Aktif

...

...

...

...

Ana Sayfa >> Müşteri Memnuniyet Anketi

Müşteri Memnuniyet Anketi

    Tarih *

    Firma / Kurum Adı *

    Yetkili Adı *

    Ünvanı *

    Telefon Numarası *

    A-) Firma İmajı

    Firmamızı değerlendirir misiniz?

    1) Müşteri memnuniyetine verilen önem:

    2) Güvenilirlik:

    3) Kalitede süreklilik:

    4) Sürekli gelişim:

    5) Çözüm odaklılık:

    Firmamızın gelişimi adına iyileştirme önerileriniz varsa belirtebilir misiniz?

    B-) Ürünlerimiz

    Ürünlerimizi değerlendirir misiniz?

    1) Kullanım kolaylığı:

    2) Ürünlerimizin kalitesi:

    3) Fiyat:

    4) Performans:

    5) Pazar ve müşteri beklentilerine uygunluk:

    6) Ürünlere ait teknik doküman yeterliliği:

    Ürün portföyümüze eklememizi istediğiniz ürünler veya ürünlerimizin geliştirilmesi adına önerileriniz varsa belirtebilir misiniz?

    C-) Satış Öncesi Hizmetlerimiz ve Teklif Sürecimiz

    Teklif, yerinde keşif ve projelendirme hizmetlerimizi değerlendirir misiniz?

    1) Tekliflere yanıt verme hızımız:

    2) Tekliflerin taleplerinize uygunluğu:

    3) Keşif taleplerinize yanıt verme hızımız:

    4) Keşif hizmetimizin kalitesi:

    5) Projelendirme taleplerinize yanıt verme hızımız:

    6) Projelendirme hizmetimizin kalitesi:

    Sipariş ve teklif süreçlerimizle ilgili iyileştirme önerileriniz varsa belirtebilir misiniz?

    Sipariş ve teslimat sürecimizi değerlendirir misiniz?

    7) Sipariş taleplerinize yanıt verme hızımız:

    8) Siparişlerin termin süresi:

    9) Gönderilen ürünlerin sipariş taleplerinize uygun olması:

    10) Siparişlerin hasarsız teslimatı:

    11) Ürünlerimizin paketleme kalitesi:

    Sipariş ve teklif süreçlerimizle ilgili iyileştirme önerileriniz varsa belirtebilir misiniz?

    D-) Personelimizin Yeterliliği

    Satış ve Pazarlama personelimizi değerlendirir misiniz?

    1) Yaklaşımı ve tutumu:

    2) Problem çözme hızı ve etkinliği:

    3) Ürün bilgisi ve teknik yeterliliği:

    4) Ulaşılabilme hızı:

    5) Firmanızı ziyaret etme sıklığı:

    Personelimizle ilgili yaşamış olduğunuz herhangi bir sorun varsa belirtebilir misiniz?

    E-) Satış Sonrası Hizmetlerimiz

    Teknik Servis personelimizi değerlendirir misiniz?

    1) Yaklaşımı ve tutumu:

    2) Problem çözme hızı ve etkinliği:

    3) Ürün bilgisi ve teknik yeterliliği:

    4) Ulaşılabilme hızı:

    5) Kılık kıyafet:

    Personelimizle ilgili yaşamış olduğunuz herhangi bir sorun varsa belirtebilir misiniz?

    Teknik Servis hizmetimizi değerlendirir misiniz?

    6) Hizmet kalitesi:

    7) Zamanında müdahale:

    8) Fiyat:

    9) Yedek parça ve ekipman:

    10) Tamir ve onarım hizmetimizin hızı:

    11) Teklif taleplerinize yanıt verme hızı:

    12) Sipariş taleplerinize yanıt verme hızı:

    Personelimizle ilgili yaşamış olduğunuz herhangi bir sorun varsa belirtebilir misiniz?

    Telefon teknik destek personelimizi değerlendirir misiniz?

    13) Yaklaşımı ve tutumu:

    14) Problem çözme hızı ve etkinliği:

    15) Ürün bilgisi ve teknik yeterliliği:

    16) Ulaşılabilme hızı:

    Personelimizle ilgili yaşamış olduğunuz herhangi bir sorun varsa belirtebilir misiniz?

    F-) Pazarlama Faaliyetlerimiz

    Web sitemizi, bölge müdürlüğü eğitimlerimizi ve sosyal medya faaliyetlerimizi (facebook, twitter, linkedin, youtube) değerlendirmeniz gerekirse;

    1) Web sitemizdeki ürünlere dair bilgiler:

    2) Web sitemizdeki haberler:

    3) Web sitemizdeki referanslar:

    4) Sosyal medya hesaplarımızdaki yayınların sıklığı:

    5) Sosyal medya hesaplarımızdaki yayınların içeriği:

    6) Bölge müdürlüğü eğitimleri:

    7) Akademi Webinar eğitimleri:

    Web sitemizde ya da sosyal medyada paylaşmamızı istediğiniz başka bilgiler varsa belirtebilir misiniz?

    Lütfen bilgi sistemine kayıt olmadan Aydınlatma Metnini okuyunuz.

    Aydınlatma metnine her zaman anasayfadaki KVKK ibaresine tıklayarak da ulaşabilirsiniz.